نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

پادشاهی طارمی در زادگاه رونالدو | النصر، فصل مشترک زندگی ورزشی ۲ ستاره

  • کد خبر: ۱۴۲۸۸۹
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
پادشاهی طارمی در زادگاه رونالدو | النصر، فصل مشترک زندگی ورزشی ۲ ستاره
در روز‌های پایانی سال ۲۰۲۲ که انتقال کریستیانو رونالدو به النصر عربستان، حسابی سر و صدا به پا کرده است؛ مهدی طارمی در پرتغال همچنان روز‌های درخشانی را سپری می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌های پایانی سال ۲۰۲۲ که انتقال کریستیانو رونالدو به النصر عربستان با مبلغی نجومی، حسابی سر و صدا به پا کرده است؛ مهدی طارمی در کشور پرتغال همچنان روز‌های درخشانی را سپری می‌کند.

پسر بوشهری فوتبال ایران، در سال ۲۰۲۲ رکوردی خارق العاده به جای گذاشت و موفق شد در تمامی تورنمنت‌های ممکن اعم از لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا، لیگ پرتغال، جام حذفی پرتغال، جام اتحادیه پرتغال و از همه مهم‌تر در جام جهانی قطر گلزنی کند.

مهدی به عنوان اولین بازیکن تاریخ فوتبال ایران توانست در یک مسابقه جام جهانی ۲ گل را در مقابل تیم ملی انگلیس به ثمر برساند. او همچنین پاس گل دوم ایران مقابل تیم ملی ولز را به رامین رضاییان داد تا زمینه ساز بهترین پیروزی تیم ملی در تاریخ این رقابت‌ها شود.طارمی تاکنون در ۶۵ مسابقه ملی ۳۰ گل به ثمر رسانده است.

پادشاهی طارمی در زادگاه رونالدو | النصر، تنها فصل مشترک زندگی ورزشی ۲ ستاره

درست در سال ۲۰۲۲ که شاید درخشان‌ترین سال ورزشی مهدی طارمی در فوتبال اروپا و کشور پرتغال بود، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان سال سختی را پشت سر گذاشت. از فراز و فرود در منچستریونایتد که منجر به فسخ قراردادش با این تیم شد تا نیمکت نشینی در تیم ملی پرتغال و حذف مقابل مراکش در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر و بی تیم ماندن پس از این رقابت‌ها که نهایتا منجر به عقد قرارداد نجومی او با تیم عربستانی النصر شد.

احتمالا در آن روز‌هایی که رونالدو و مسی در ال کلاسیکو‌های ۱۰ سال قبل، زیباترین نبرد‌های فوتبال جهان را رقم می‌زدند، طارمی در حال گذراندن خدمت سربازی در پادگان بوده و شاید هیچ وقت در مخیله‌اش نمی‌گنجیده که روزگاری در زادگاه کریس رونالدو، همه از درخشش‌های بی پایان او سخن بگویند.

مهدی طارمی پس از پایان خدمت سربازی همه چیز را از صفر شروع کرد؛ ابتدا سال ۱۳۹۱ به ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته اول فوتبال ایران پیوست و پس از به ثمر رساندن ۱۲ گل در ۲۲ مسابقه به پیراهن پرسپولیس رسید. در این باشگاه روزگار پر فراز و فرودی را گذراند، اما یکی از درخشان‌ترین لحظات این بازیکن و روزی که نام او بر سر زبان‌ها افتاد، پنالتی چیپ او مقابل تیم النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ بود.

پادشاهی طارمی در زادگاه رونالدو | النصر، تنها فصل مشترک زندگی ورزشی ۲ ستاره

او در سال‌های بعد به فوتبال قطر رفت و پس از درخشش در الغرافه راهی کشور پرتغال شد. ۱۸ گل در ۳۰ مسابقه برای ریوه‌آوه، زمینه ساز پیوستن او به پورتو، یکی از غول‌های فوتبال پرتغال شد؛ مهدی تا امروز در ۸۰ مسابقه موفق به زدن ۴۵ گل برای این تیم شده و هیچ بعید نیست در همین پنجره نقل و انتقالاتی زمستان، راهی یکی از ۵ لیگ بزرگ اروپا شود.

شاید نام النصر عربستان، تنها فصل مشترک زندگی فوتبالی مهدی طارمی و رونالدو باشد؛ برای یکی نوید دهنده ظهور یک مهاجم تمام عیار و برای دیگری نیز پایان دوران فوتبالی با قراردادی ۵۰۰ میلیون یورویی!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->